Friday, February 24, 2012

Movie : Man On Wire (2008)

Philippe Petit : Traversed a 1,350 foot high, one-inch wide cable stretched across the Twin Towers of the World Trade Center on August 7, 1974. He crossed the 131 foot long cable 7 times in 45 minutes


누군가에게 감동을 주는 삶은 사는 것은 너무 매력적인거 같다.
나는 어떤 삶은 살고 있는가 질문을 던지게 한다. 내가 언제 한번 뜨거운 삶은 살아봤는가?

나의 심장은 굳어 있다. 내가 무엇인지도 원하는지도, 내가 무엇을 좋아하는지도, 나의 심장은 느끼지 못한다.



No comments:

Post a Comment